2011. november 27., vasárnap

Forgófejes felmosó spin&go,új! - Jelenlegi ára: 5 800 Ft

A Spin & Go felmosófejét az egyedi felmosó vödörben kiöblítheti és cseppmentesre centrifugázhatja anélkül, hogy hozzá kellene érnie.   A Spin & Go-val kezei tiszták és puhák maradhatnak. Nem kell többé a felmosó rongyot kézzel kinyomkodnia! Akár kevesebb, mint a felére csökkenti a felmosás időtartamát! A titok nyitja a centrifugális erőben rejlik: percenként akár 2600 fordulattal pörgeti ki a vizet a felmosó fejből.   Egy centrifuga, ami eltávolítja a felesleges vizet, de nem használ áramot. Ez aztán az innovatív és környezetbarát termék!
A csomag tartalma:
1 db Spin & Go felmosó nyél
1 db vödör centrifugával
2 db Spin & Go mikroszálas felmosó fej
Technikai információ
A nyél hossza 120 cm. "
Saját vélemény (Lehet, hogy nem jöttem rá mindenre, de most már inkább eladom. ):
- A vödör viszonylag nagy méretű, nagy lakásban lehet inkább kihasználni, és termetes ember kezeli könnyen.
- A méretéhez képest kevés vizet szabad csak beletenni, kb. 1/3-ig, mert különben folyamatos tócsát biztosítunk körülötte. A kiöblít szó tökéletes, mert inkább öblíteni mint kimosni lehet benne a fejet, mint megszoktuk, de lehet, hogy szennytaszító a textília, elég lassan szürkül, meg a hypó is segít ha kell.
- Ez az 1/3 víz nekem kevés ahhoz, hogy tisztaságérzetem legyen egy egyszeri felmosás után.
- A felmosófej nagyobb a megszokottnál, több olyan helyre nem fér be, ahová az eddigiek befértek az én kis lakásomban.
- A nyelet nem tudtam eléggé egymáshoz rögzíteni, így, ha elengedem egymásba csúszik a nyél két része, használat közben engem zavar.
- A fej 180 fokos fordulatra állítása nekem nem ment automatikusan, ha erőltetem, félek, hogy eltörik.



Jelenlegi ára: 5 800 Ft

Az aukció vége: 2011-11-30 17:13
. Forgófejes felmosó spin&go,új! - Jelenlegi ára: 5 800 Ft

Fontos